St. Piran

23.10.2016 13:56

Podzim je v plném proudu. Udělalo se dokonce na pár dní pěkně, kdy je slunečno. Takže se snažím podnikat nějak ty výlety ještě po práci. Sice jsem unavená, ale prostě tohle se musí využít. Musím podnikat jenom věci v blízkosti Lake Louise, protože řízením někam jinam bych ztratila drahocenný čas. Kamarád mi poradil, že mám zkusit St. Piran. Takže po práci (výjimečně jsem skončila už ve 13h)  se jdu domů převléct a chci jet na Lake Louise, kde nechám auto na parkovišti a budu pokračovat až na St. Piran. Samozřejmě všude samý turisti, takže zaparkovat mi zabere pomalu 20min času. Ale podařilo se. Cesta je jednoduchá. Vyšlápnout na Mirror Lake a odsud pokračovat směr Lake Agnes, ale těsně předtím než budu na Lake Agnes, tak odbočit na Little Beehive. Pak někde uprostřed cesty by měla být odbočka doleva. Jo, tak tu se mi podařilo najít. Takže opouštím zalidněnou zónu, kdy většina turistů jde na Lake Agnes nebo Little Beehive, by mohli vidět Lake Louise z výšky a já jdu pěkně sama do řídkého lesa. Co mě zarazilo, že smrky už konečně změnili barvu na oranžovou až zlatou. Očekávala jsem to až daleko později. Až koncem září a ono se to děje už teď, na začátku září. Nooo, tak to budu muset v dohledné době navštívit Larch Valley. Nikdy jsem nic takového neviděla, kdy smrky jsou zlaté. Takže si to užívám a fotím. 

 

Posedávám a fotím. Dokonce se mi tu podařilo potkat kolegyně z práce. Ty se vracejí ze St. Piran zpět, já se teprv šplhám na vrchol. Je to docela zápřah. Spousta serpentýn, ale bohužel nejsou dlouhé, ale krátké, takže člověk stoupá opravdu strmě a rychle. Zastuvuju pomalu každý 10krok a mám toho dost. Ale počasí mi přeje, je stále slunečno a nádherný výhled. Dostávám se na vrchol. Je vidět až na Bow Lake. Což je nějakých 50km od Lake Louise. Můžu vidět lyžařské středisko, samozřejmě Mt. Tample, Mt. Fairview a Plain of six Glaciers. Fouká tu pěkně vítr, takže za chvíli mi začíná být zima. Fotím, načerpávám energii, ale po chvíli se vracím zpět. Cesta dolů je už daleko rychlejší. Celou dobu přemýšlím nad tím, jak mě to tu naplňuje. To překonávání se, to být na čerstvém vzduchu, ten výhled. Hory prostě miluju. 

Odkaz na fotogalerii: lucie-cestuje.rajce.idnes.cz/St._Piran%2C_Kanada_2016/

Odkaz na video:

 

Zpět

Kontakt

Lucie cestuje

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode