Irsko

• 10.05.2015 14:16

Leaving Party pro Lucii (16.12.2014)

Vzhledem okolnostem, které nastaly na hotelu, jsem se rozhodla hotel opustit a vrátit se zpět do ČR. Práce mi nikterak nevyhovovala, ať už se jednalo o množství přesčasů, které nebyly propláceny, špatnou pracovní dobu (kdy 8h směna byla rozdělena denně na 2x4h - ráno a večer - ve skutečnosti 4h směna byla spíše 6h směna), povýšené chování, rozchod s Honzou, týdny, kdy jsem měla pracovní dobu jenom třeba 8-12h týdně a další. Rozhodla jsem se tedy k 15.12.2014 hotel opustit a vrátit se zpět do ČR...

• 10.05.2015 11:30

Výšlap na Croagh Patrick (26.10.2014)

V neděli 12.10.2014 se probudím a co nevidím, venku jasná modrá obloha a sluníčko. Sice jsem stále bojovala s nachlazením, ale téhle příležitosti se muselo využít. Jela jsem tedy na kole do 9km vzdáleného městečka Murrisk. Městečko samo o sobě není nikterak zajímavé, ale je zde turistický ruch díky tomu, že se zde nachází hora Crogh Patrick a je odsud nástupní místo n vyznačenou cestu právě na vrchol hory. A co to vlastně ten Croagh Patrick je? Na západě Irska nad jižním břehem Clew Bay se tyčí...

• 10.05.2015 11:27

Greenway aneb cesta z Westportu na Achill Island a zpět (21.9.2014)

Ve čtvrtek večer jsme dostali rozvrh služeb na další týden, tak jsme věděli, že budeme mít volný víkend. Tím pádem plán jasný, v sobotu nějaká akce a v neděli odpočinek, abychom si odpočinuli, než nám od pondělí zase začnou celodenní směny. Vzhledem k tomu, že počasí se zatím drží a moc neprší, tak jsme chtěli vyjet do přírody. Vybrali jsme si tedy Greenway na kolech. Zde ve Westportu se o ničem jiném nemluví a má to pořádnou reklamu. Ještě aby ne, když je to pro danou oblast...

• 10.05.2015 11:26

14 dní ve službě (17.9.2014)

Ahoj,  // tentokrát Honza  už jsme tady na hotelu 14 dní a množí se dotazy, kdy bude další pokračování našeho blogu. Ale aby jste věděli tak to není tak jednoduché. Jednak není moc o čem psát ( číst o tom jak leštíme skelnice nebo příbory.... to by nebavilo nikoho... ) a za druhé, toho času taky moc není. :/ Tak jenom tak obecně, jak už psala Bublina, pracujeme v hotelové nóbl restauraci a a naší prací je plnit přání našich milých hostů. Musíme vypadat dobře vyžehlená košile,...

• 10.05.2015 11:24

Pracovní nasazení (8.9.2014)

Článek vzniká trochu se zpožděním, ale z důvodu pracovního vytížení nebyl čas. Ve čtvrtek dopoledne jsme si byli vyzvednout naše pracovní oblečení. Již zde nastává problém. Dostávám bílé košile, černé vesty a kravatu. Sukni co zkouším nedopnu, je potřeba mi teda objednat větší číslo. Zatím si mám vzít tu co jsem si přivezla z domova. Již předem upozorňuji, že nesplňuje předpisy, tedy že není pod kolena, ale nad kolena. Prý to pro začátek nevadí, když nic jiného není. Ale již první večer...

• 10.05.2015 11:22

Cesta do Westportu a seznámení s hotelem (4.9.2014)

Prohlídka Dublinu je za námi. Jak jsme již v předešlém článku zmínili, moc se nám oproti Praze nezamlouval. Na hostelu si vyzvedáváme zavazadla a pokračujeme dále na vlakové nádraží Dublin Heuston. Cesta je podél řeky dlouhá asi 1,5km, tak se docela proneseme se zavazadly. Na nádraží dorážíme s hodinovým předstihem. Vyhledáváme automat na tisk jízdenek a tiskneme si jízdenky, které jsme si večer předtím objednali přes internet. Stačí zadat číslo naší objednávky a lístek držíme v ruce....

• 10.05.2015 11:19

Cesta do Irska a pobyt v Dublinu (2.9.2014)

Ahoj,  tak už je to konečně tady. Je úterý 2. září 2014 a my opouštíme náš dosavadní domov v Praze a přesouváme se do vytouženého zahraničí. Cílem naší cesty bude prozatím malebné městečko na západním pobřeží Irska, které se jmenuje Westport. Budeme zde pracovat v hotelové restauraci a ani jeden nevíme, co přesně bude naše práce obnášet.  Letadlo nám letí z letiště Václava Havla v 16 hodin 15 minut tak se kolem poledního přesouváme. Poslední jízda metrem, poslední přestup na Můstku,...

Lucie cestuje

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode