Plain of six Glaciers

08.08.2016 09:11

Prší, prší a prší. Není snad dne, aby nezapršelo. Někdy prší chvilku, někdy déle. Horší je to s tím, že se paří lesy a není pořádně nic vidět. Člověk ani neví, že má za hotelem hory, protože nejsou vidět. Denodenně stejná konverzace v práci. Prší, prší, prší a kde je léto. Na jednu stranu je člověk rád. Vzhledem k tomu kolik trávíme hodin v práci jsem ráda, že není nádherné slunečné počasí, protože pak by mi to vadilo ještě více, že jsem v práci. Ale člověk skončí ve 4h odpoledne a chtěl by něco malýho podniknout. Nebo posedět n sluníčko, ale ono vcelku nic. Měla jsem tedy dva dny volna a nechtělo se mi sedět jenom doma. Tak jsem si řekla že si zkusím dát menší hike v dešti. Aspoň ozkouším goretex oblečení. Hike začíná na jezeře a pokračuje se na jeho druhý konec, kde se pokračuje po vcelku jednoduché cestě až na tzv. Teahouse. 

I přes nepřízeň počasí zde bylo velké množství turistů. Aneb, když je nějaký trek vyloženě vyhlášeným. Bylo možné vidět dvě skupinky lidí. Turisti kteří jsou fakt jenom turisti a jdou za deštivého počasí pomalu na podpatcích a bez bundy. Nejlepší byly ty jejich komentáře, že jsou mokrý.No, člověk někdy prostě nechápe myšlení lidí. A pak samozřejmě druhá skupina lidí, která je více outdoorová a ví jak se obléct, co očekávat a má něco nachozeno. Z výhledu toho moc nebylo, protože pršelo, takže zataženo a byla jsem ráda, když jsem došla do cíle, udělala 5 fotek a mohla jít zase zpět. Oblečení se mi osvědčilo, takže mise splněna. Neseděla jsem doma, „něco“ jsem viděla a nezlenivěla jsem. Tak snad příště bude lepší počasí. Přeci jenom člověk se chce kochat těma výhledna. Déšť je vesměs stejný všude.

Odkaz na fotogalerii: lucie-cestuje.rajce.idnes.cz/Plain_of_Six_Glaciers%2C_Canada_2016/

Odkaz na video: www.youtube.com/watch?v=_Gb6_iWZ3-U

 

Zpět

Kontakt

Lucie cestuje

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode