Parker Ridge

23.10.2016 14:07

A je tu říjen. Počasí je už studené na horách sníh. Není už moc možností km se vydat. Když jsem jela do Jasper, tak jsem jela kolem Parker Ridge, které vypadalo jednoduše a frekventovaně. Takže se vydávám sem. Dnes mi přeje štěstí. Je úžasné mrazivé ráno s jinovatkou, modrou oblohou. Stavím na Herbert Lake, kde je plno profesionálních fotografů a pořizuju také nějaké fotky. 

Cesta je úžasná. Málo aut, modrá obloha, parádní výhled n hory. Pořád někde zastavuju a jen tak sedím a koukám se kolem sebe. Asi po 150km dorážím k cíli, k Parker Ridge. Je to tu pěkně zasněžené, ale dá se to vyjít naprosto v pohodě. Plno serpentýn a jednoduchá cesta. Takže užívám modré oblohy a sněhu. Na vrcholu moc výhled není, nebo lépe řečeno, už jsem viděla lepší. Ale mě tenhle výlet nejvíc nadchnul tím sněhem a tou modrou oblohou. Jo, docela mi bude chybět, že tu nebudu na zimu. Teď  s autem bych si užila zimu jinak. Podnikala bych hodně výletů na sněžnicích a chtěla bych zkusit i stanování na sněhu. Ale co, užiju si tohle na Zélandu. Na všem hledej to pozitivní. Úžasně strávený rok života.

Odkaz na fotogalerii: lucie-cestuje.rajce.idnes.cz/Parker_Ridge%2C_Kanada_2016/

Odkaz na video:

Zpět

Kontakt

Lucie cestuje

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode