Noname Mountain

08.08.2016 17:40

Dneska další výšlap na další horu. Dokonce se mi povedl husarský kousek. Měla jsem v plánu totiž vylézt na úplně jinou horu. Ale jak tomu tak bývá, nenatrefila jsem správně start cesty a šlo se tedy někam úplně jinam. To víte, když nechcete jít na něco, co je oficiální, tak je to se značením trochu jiné. Tady v Kanadě jsou velice dobré internetové stránky (https://trailpeak.com), kam lidé píšou popisky cest. Popisky jsou se vším všudy, jak dlouhé na, jak dlouho to v průměru půjdete, jaká je obtížnost, k tomu mapka, fotky a popisky, jaká je cesta a jak se dostat na začátek cesty. Vzhledem k tomu, že jsem pořádně neměla vymyšlené, kam se vydáme (byla jsem limitovaná počasím), tak jsem hledala na poslední chvíli, co bychom mohli podniknout. Nakonec jsem vybrala cíl, mrkla na mapu a zavelela odjezd. Našla jsem parkoviště s auty, začátek cesty (značený jenom růžovými fáborky) a bylo. Cesta byla poněkud těžší tím, že se šlo vyschlým korytem, které bylo značně kamenité, takže to ubýhalo pomalu. 

Cestou jsme narazili na nějaké lidi. Výšlap to byl pěkný. Sice namáhavější, ale výhled stál za to. Měli jsme výhled na hory kolem nás, na Rockies jak v okolí Canmore, tak i ta část Kananaskis. Pod námi bylo vidět městečko Canmore. Rozhodli jsme se pokračovat ještě kousek výše, kdy jsme se jenom šplhali po 4 k vrcholu, abychom měli větší rozhled. Zpáteční cesta byla zase o něco rychlejší. Hlavně se na nás hnala bouřka, tak jsme se snažili i jít tak, abychom nezmokli. Což se nám nakonec podařilo. K autu jsme dorazili včas. Ti co šli proti nám k vrcholu, museli nejspíš pěkně zmoknout. Ale v jednom místě se dalo schovat pod stromy. Nohy pěkně bolí, je to znát, že je cesta nezpevněná. Ale jako vždy to stálo za to. Až doma jsem podle mapy zjistila, že jsme se vlastně šplhali úplně jinam.

Odkaz na fotogalerii: lucie-cestuje.rajce.idnes.cz/Noname_Mountain%2C_Canada_2016/

Odkaz na video: 

Zpět

Kontakt

Lucie cestuje

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode